Søg i denne blog

torsdag den 31. december 2009

Knaldgodt nytår til jer alle :)

Nytårspakker til i aften: "Medbring 4 pakker, med kreativt indpakning"... hermed gjort!
Så kom aftenen hvor vi skal lægge et helt år bag os... og sige goddag til et nyt...
Hvad år 2009 efterlader sig:
-14 dages udvidet familie - min lillebror på 6 var på ferie i 14 dage, mens resten af familien besøgte min søster i USA
-Tilbage fra 7 måneders barsel fra pædagogseminariumet
-Moderen skulle forlænge symbiose-snoren til månebarnet og "efterlade" hende hos vildt fremmed i vuggestuen... som dog hurtigt blev et trygt sted at få Luna passet...
-Eksaminer
-Lunas 1 års fødselsdag!!!
-Moderens 1 års fødselsdags krise.... Hvor var tiden lige blevet af??
-Skøn familieferie i campingvogn på Fyn i sommers.
-Praktik i en vuggestue i 2. lønnet praktik, med start 1 august, slut 1. feb.
-Min mormors død sidst i august... en hård periode derefter... Er heldigvis ved at finde ro nu...
-Min lillesøsters hjemkomst fra et år i USA i september
-Mødte allersødeste smilehuller i praktikken som introducerede mig til blogverden, retro tapet, retro sengetøj samt alverdens kreative syslerier
-Fik min symaskine i november!!!
-Yndlingsmåneden, DECEMBER!
-Første juleaften uden mine forældre og søskende...

Hvad år 2010 byder?
-Praktikslut 1. feb.
-2 mindre eksaminer før... (trommehvirvel)... BACHELOR :)
-Forhåbentlig en USAtur med min lillesøster
-Søgen efter arbejde når jeg er uddannet pædagog
-Rejse med min familie i min mormors minde...
-UDDANNET
-Købe hus?!?! Sig ja bank!!
-Mere bloggen, syen, filten, hæklen, malen, klippe/klistren osv osv osv....
-Månebarnets 2 års fødselsdag
-....
-....
-....
-....

3 kommentarer:

  1. Lyder som et spændende år 2010
    Du og dine kære ønskes et rigtig lykkebringende Nytår!
    Tænd et lys for din mormor i aften!
    Mistede selv min elskede mormor i april, som betød alt for mig - godt man har så mange fantastiske minder!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  2. så utrolig kreative og flotte pakker, takk for ideen om å bruke perle figurer på pakker, kjempeflott!!! Hilsen Hege

    SvarSlet
  3. Sikke mange ting du har oplevet i 2009. En ting kan jeg sige - det er stort at have fået så skøn en veninde ind i livet som dig, og jeg ved vi får masser af gode stunder i 2010 :)
    Godt nytår!

    SvarSlet