Søg i denne blog

onsdag den 24. marts 2010

GIVE AWAY i anledningen af min ÚSA-tur!!

Kufferten er ved at være pakket, lillepigen har holdt krammedag med mutti og nu mangler jeg kun lidt småting, før vi skal afsted til Billund i nat (ca. 3.15 pyhh) vi skal flyve 6.00! Glæder mig helt vanvittigt :)
Når månepigen vågner fra sin middagslur, skal vi ned i byen og købe den sidste gave, sige på gensyn til hende her og så afsted ud til faster og onkel, hvor Luna overnatter... Suk, jamren - jeg kommer aldrig derfra uden hende :)
Men nå, nu til det spændende!! Give away :) det er meeeget underligt at skulle undvære alle jer dejlige mennesker, jeres skønne beretninger, billeder og ideer, samt i hele taget denne fantastisk uundværlige blogverden!
Derfor vil jeg søsætte en give away, så der ikke er helt stille herinde og så har jeg noget at glæde mig til når jeg kommer hjem d. 5. april! Måske jeg kommer på nettet derovre, men så vil det måske lige blive kort på vores hotel i NY!
Præmierne i min give away er således:

1. præmie: Et vuggestue/indkøbs-net, taske eller pusletaske - lige som man ønsker. Udelukkende i retrostoffer! Og i valgfrie farver :) Så det er ikke taskerne fra billedet, men magen til og så i den farve samt mønstersammensætning som du ønsker!!

2. præmie: 40 x 40 cm pudebetræk i 9 kvadrater (uden pude)

3. præmie: 40 x 40 cm pudebetræk i 9 kvadrater (uden pude)

Og ved pudebetrækkene er det igen dig der vælger om det er i lilla,blå, grønne, lyserøde, gule, osv. eller blandede nuancer enten af 2-3 farver eller et helt farveorgie (som jeg personligt selv elsker)!! Også her i retrostoffer. Billedet er kun for at vise modellen :)


Lodderne får du sådan:
1 lod: kommentar, hvor du også nævner hvilken farvesammensætning du ønsker (ikke bindende, jeg tjekker op inden jeg klipper og syr).
2 lodder: kommentar+fast læser
3 lodder: kommentar+fast læser+link
4 lodder: kommentar+fast læser+link+indlæg om give awayen
Jeg trækker de tre vindere onsdag d. 7 april kl 20, når jeg er kommet hjem, har fået sovet og nydt mand og barn (og Lunas faster som sikkert også har savnet mig frygteligt Ü) :)

143 kommentarer:

  1. Jeg smider gjerne inn 4 lodd til denne hjertebank-giveawayen! :) Lilla/blå/rosa går alle sammen godt hos meg :)

    God tur! Og god påske.

    Hilsen en stor fan ;)

    SvarSlet
  2. Hej, jeg skal da helt sikkert være med på 4 lodder. Mht farver så er jeg nok mest til lilla, turkis og orange.
    Du må have en rigtig dejlig tur.

    SvarSlet
  3. JEG ER SÅ MISUNDELIG - på den gode måde, for suk hvor du da bare fortjener den tur ovenpå eksamen. Men gad da godt lige det var mig ;o)
    Og den der taske, den er jo vanvittig lækker - så jeg smider straks 3 lodder i puljen, og hepper på en multifarvet ;o)
    RIGTIG RIGTIG GOD TUR, glæder mig til at høre om den.

    SvarSlet
  4. Hej Christina.
    Du må have en fantastisk tur. Hvor bliver det skønt for dig.
    Jeg vil gerne smide 4 lodder i og venter med at beslutte farvesammensætningen til jeg forhåbentlig vinder:O)
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  5. Rigtig god tur til NY!
    Jeg vil gerne være med på tre lodder og kunne ret godt tænke mig enten taske eller pude i lilla og blå farver:)
    Og tak for indlægget om fuglene - jeg har nuppet ideen, for jeg stod lige og manglede en gave - hurra for inspirerende blogs:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Håber du får en rigtig dejlig tur. Og så vil jeg da gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  7. Jeg er da med på 3 lodder...
    Og hav nu en rigtig dejlig tur til the states - det er fantastisk derovre, alt er større og man er bare lille bitte i det alt sammen...få dig en ordentlig én på opleveren:-)
    Knus Malene og pas på sig selv:-)

    SvarSlet
  8. Mums en lækker give away :o) Det var da næsten for godt til at være sandt :o) Jeg er med på 3 lodder.
    Rigtig god tur til NY. Kan saaagtens sætte mig ind i hvor svært det blir at undvære din datter.
    Kh Anette

    SvarSlet
  9. Jeg er vild med dine tasker, så jeg smider 3 lodder i puljen og krydser fingere, tæer, arme og ben ;-)
    God tur til NY - jeg er totalt misundelig!

    SvarSlet
  10. Vil da selvfølgelig gerne være med, snupper 2 lodder... Rigtig go' tur ;)

    SvarSlet
  11. Jeg vil ønske dig en rigtig dejlig rejse :-)
    Og meget gerne deltage i din gavmilde give away med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  12. Ååååh, jeg får helt hjertebanken. Jeg håber jeg vinder! Vil godt have 3 lodder! Hvor er du sej, at tage på dyrke-sig-selv-ferie. Jeg glæder mig til Krabbe bliver stor nok..*suk*

    SvarSlet
  13. Wauw da hvor fint.. jeg vil gerne snuppe 2 lodder ;)

    Og rigtig god ferie til NY!

    SvarSlet
  14. Rigtig god tur. 3 lodder til mig. Lilla/lime :0)

    SvarSlet
  15. Hurra for nydelig give away!! 3 lodd til meg :) Håper du fåen riktig god tur til NY! Nyt det!

    SvarSlet
  16. Er uden tvivl med på 3 lodder.
    Er dybt misundelig over din tur til NY. Håber du får en rigtig dejlig tur :)

    SvarSlet
  17. God tur :) Slet ikke misundelig ;)
    Vil gerne være med på 3 lodder..
    Vinder jeg skal det være i drenget.. Tænker i noget stil med brun, blå, grøn og måske lidt orange..

    SvarSlet
  18. Hvilken fantastisk giveaway!! Det er klart at her må jeg satse på full pott, og tar 4 lodd!! :-) Viss jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg meg full farge-orgie; lilla, rosa, gult, grønt, orange, brunt...

    God tur til NY!
    Vh, Ingvild (som har en giveaway selv, om du skulle ha lyst å delta..)

    SvarSlet
  19. For en nydelig give away!!
    jeg er med så klart, 3 lodd til meg:)
    Om jeg skulle være en av de heldige elsker jeg alt som er i blått/turkist/rosa/lilla/gult å gjøre, nydelige farger alle sammen:)
    Har en give away inne hos meg også, sleng deg gjerne på:)

    *KLEM*

    SvarSlet
  20. Hej sødeste Christina. Tænk at du udlover sådan en fin give-away. Jeg kan jo ikke andet end at forsøge mig med 4 lodder (tænkhvisjegvandt...).
    Uha, hvis jeg mod forventning skulle være den heldige ønsker jeg mig taske/pude i lilla, blå og lyserøde nuancer (og ja blå og gule...svært at vælge, elsker næsten alle farver)
    Håber du får en dejlig tur.
    Knus Mia

    SvarSlet
  21. jeg er gjerne med i kampen på disse lekre stoff kreasjonene dine>!!!!!!!!!ønsker meg noe med lilla,oransje........

    SvarSlet
  22. Det var da nogle skønne præmier :-) jeg vil gerne deltage m 2 lodder ;-)

    Ha' en dejlig ferie!!!

    SvarSlet
  23. Kan du ikke tage mig med i kufferten?? Elsker NY. Fantastisk by og du kommer helt sikkert til at elske den:-)
    Jeg kaster 3 lodder i bunken ogskulle jeg være heldig så skaldet være i grøn, gul og lilla kombi; det er vel snart påske:-)
    Riiiigtig god tur.
    Kh Ulla

    SvarSlet
  24. IHHH jeg tager lige 4 lodder, for det er da herrrrlig give away!!!

    SvarSlet
  25. Woauw hvor fint. Jeg er på med 2 lodder.
    God tur :)

    SvarSlet
  26. Kan du have en rigtig god tur. :)
    Jeg kan godt lide alle regnbuens farver... men især noget med postkasserød, for så matcher det mine støvler såvel som min boligindretning. Jeg kan også godt lide grøn og lilla... ja, og orange. :) Mums.

    SvarSlet
  27. Nåja, og jeg linker også, så jeg skal have 3 lodder. Uh, jeg håber sandelig, at jeg vinder, men der bliver jo nok rift om præmierne!

    SvarSlet
  28. Jeg håber du får en rigtig lækker tur. og jeg er virkelig misundelig men på den gode måde.
    farve: lilla el. blå sådan en fin almue blå mener jeg det hedder.

    jeg er på fuldt hus 4 lodder til mig.

    Kh Sara

    SvarSlet
  29. Nøj, en fantastisk give away!!! Jeg deltager med 4 lodder - er nødt til at vinde en af disse skønne præmier. God tur til NY:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  30. Ååhh, bare det bliver mig der vinder!
    Jeg er vild med de sarte vintage stoffer:-)
    Jeg håber du får en skøn, skøn tur og at vejret er fantastisk.
    Jeg snupper 3 lodder;-)

    SvarSlet
  31. Jeg er forresten meget til farveorgie a la nettet øverst til venstre

    SvarSlet
  32. Iiihhh, hvor dejligt for dig! Håber du kommer til at nyde det store udland...jeg ønsker mig: Surprise me! :D
    GOD TUR!!!

    SvarSlet
  33. Så har jeg lige tilmeldt mig som fast læser af din skønne blog, og vil derfor gerne deltage i din give-away konkurrence med ialt 3 lodder:-)
    Kig også gerne forbi min blog og deltag i min give away;-)

    SvarSlet
  34. Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd. :o)

    Ønsker deg en riktig fin reise!

    SvarSlet
  35. Tillykke med den vel overståede eksamen. Hav en rigtig skøn tur til the big Apple.
    Jeg er med på 3 lodder, tak!

    KH
    Karina

    SvarSlet
  36. Jeg deltager med tre lodder og drømmer om gul/orange og lyserød

    SvarSlet
  37. Jeg detager gerne med 3 lodder...

    SvarSlet
  38. Glemte helt at skrive at jeg ønsker mig en i orange-røde farver :D

    SvarSlet
  39. nu må jeg da være den heldige! :-) kommer med 2 lodder
    Mange Hilsner Michelle

    SvarSlet
  40. Hej Christina - Tillykke med den flotte eksamen og rigtig super skøn tur til NY.

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    Ang. farver: Net bare bland løs og pude: Turkis, blå og lilla eller Grønne, gule og orange

    Kh. Mette

    SvarSlet
  41. Super-fin blogg du har. DIsse premiene er knall-fine. 2 lodd til meg. God tur til NY.

    SvarSlet
  42. Rigtig god tur Christina! Den er velfortjent:-)
    Jeg vil gerne være med på 3 stkl
    Farveønsker: Vildt miskmask af det hele:-)

    SvarSlet
  43. Nøj hvor vil jeg gerne vinde en af disse fine ting. Og kan da kun være misundelig på din NY-tur! Jeg prøver lykken med 4 lodder.
    Farverne må jeg vist lige tænke over hvis jeg skulle være så heldig at vinde.

    Kh Cecilie

    SvarSlet
  44. Er slet ikke misundelig på din rejse. Men men har snart termin så må nok heller lade være med at hoppe ned i din kuffert.
    Jeg er med på 3 lodder.
    Er jeg så heldig at vinde, så bestemmer du farverne. Er vild med mix af mange farver.
    Rigtig god tur.
    Ibenstaal@gmail.com

    SvarSlet
  45. Hei. Eg er gjerne med på sin give-away. 4 lodd til meg:)

    Og så vil eg ønske deg en GOD tur:)

    SvarSlet
  46. Lækker giveaway - jeg bliver nødt til at deltage med 3 lodder. Hvis jeg måtte være heldig at vinde en af dine skønne præmier, ønsker jeg den i friske forårsfarver ala tasken du viser (lilla, gul, grøn og lyserød)

    God tur til NY!

    SvarSlet
  47. jeg er helt klart med på to lodder.... :-)

    SvarSlet
  48. Hej! Jeg vil gerne deltage med et lod :) Og håber at vinde en præmie i grønne nuancer! Det er nogle fede ting du laver!

    SvarSlet
  49. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  50. Jeg snupper også 4 lodder, god tur! :)

    SvarSlet
  51. Du må have en rigtig dejlig (og velfortjent) tur til NY. Jeg glæder mig til du beretter og viser billeder :)
    Og så er jeg selvfølgelig med på 3 lodder. Vinder jeg vil jeg elske lyserød, gul, lyseblå, lysegrønne... forårsfarverne :)

    SvarSlet
  52. Fantastisk tur søde.
    Og øj hvor vil jeg gerne være en der vinder....

    Spændende at høre om din tur.

    Karen

    SvarSlet
  53. tillykke med dit flotte 10 tal og en rigtig god og velfortjent tur til NY. Skøn give away til os andre. Jeg er med på 3 lodder, og er til lyserød/lilla farver

    SvarSlet
  54. Smider 2 lodder og håber jeg vinder..
    God tur :)

    SvarSlet
  55. Uha, jeg vil meget gærne være med. To lodde da jeg er fast læser:)

    Ha en rigtig god tur!

    SvarSlet
  56. Uhhhhhh, den er så fed :-)
    Lilla, gul, orange, lysegrøn er min favoritkombination :-)
    kh Berit

    SvarSlet
  57. Å flott premie, jeg kunne ha alle farger. To lodd til meg :)

    SvarSlet
  58. For en flott premie! Tre lodd til meg!:)

    SvarSlet
  59. Da blir det 1 lodd,-ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlet
  60. God tur til NY! Smider 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  61. Tillykke med din eksamen og det flotte resultat - godt gået med alt det ekstra stress, der har været rundt om dig på det sidste.

    Håber du får en rigtig god ferie og ikke saver lillepigen for meget:-)

    Vil meget gerne være med i din flotte give away med 3 lodder. Hvis jeg vinder 1. præmien skulle det være i kvadrater af lilla nuancer og overstykket og hank i noget koral/orange/lyserød. Hvis 2. eller 3. præmie så skulle det var et farveorgie med knald på ;-)

    SvarSlet
  62. riktig god tur til NY.
    jeg er med på to lodd! og skulle jeg vinne er jeg helt klart med på en fargeorgie ü

    SvarSlet
  63. Håber at I får en helt fantastisk tur:-)
    3 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  64. Hej!

    Jeg er med på 3 farverige (lilla, turkis, organge, gul og grøn)
    Ha en skøn tur til USA.

    SvarSlet
  65. Jeg vil gjerne være med! 3 lodd på meg. Så må du kose deg så mye i utlandet =)

    SvarSlet
  66. Jeg vil gjerne være med, og tar to lodd denne gang, et for kommentar og et for fast leser:)

    Ha en herlig tur, og kos deg masse!

    SvarSlet
  67. tre lodder til meg! link, følger og kommentar!

    jeg vil gjerne ha noe i deilige lilla farger ..eller grønntoner..krysser finbgrene!!

    SvarSlet
  68. Jeg er med på to lodder. God tur til USA :)

    SvarSlet
  69. Uha, så lækkert. Jeg er gerne med med 3 lodder. Nyd nu NY. Det er en vidunderlig by.
    Husk en cupcage hos Magnolia Bakery (Du ved den fra Sex and the City). Det er så hyggeligt.
    Knus og god tur;0)

    SvarSlet
  70. Fantastiske farver - jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  71. Nøj hvor er den bare flot, håber virkelig jeg vinder hvor ville jeg dog bare være super glad smider 2 lodder :-)Rigtig god tur ;-)
    Kh Janni

    SvarSlet
  72. Hej Christina,

    Jeg håber du nyder turen. Imens krydser jeg fingrer for at jeg bliver en f de heldige.
    Jeg kaster 3 lodder i puljen.
    Kh. Lonni

    SvarSlet
  73. Sikke nogle lækre præmier. Jeg vil gerne være med med 3 lodder:)

    SvarSlet
  74. 1 lod. Jeg hilser enhver farvesammensætning velkommen ;-)

    SvarSlet
  75. Jeg melder mig på banen med to lodder, og ønsker dig en rigtig god tur :-)

    SvarSlet
  76. Jeg smider to lodder i puljen! Jeg er vild med lilla! Håber, du får en fantastisk tur!

    SvarSlet
  77. Åhh, hvor vil jeg savne dig til du kommer hjem, og kan godt forstå det bliver vildt svært at undvære din dejlige familie.. Kan du nu have en rigtig fantastisk tur!
    Jeg melder mig selvfølgelig på banen med 4 lodder i denne helt fantastiske give away - den er skisme skide flot den taske :)

    Mange kram

    SvarSlet
  78. 2 lodder og krydsede fingre :-)

    SvarSlet
  79. 2 lodder og krydsede fingre :-)

    SvarSlet
  80. 2 lodd her :)

    Wow du er heldig!

    SvarSlet
  81. Er ret sikker på du nyder din fantastiske rejse!
    Vil gerne deltage med 3 lodder i din fantastiske give away!
    KH Heidi

    SvarSlet
  82. Ønsker jer en rigtig god tur.. Og sikke en dejlig give away - vil gerne være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  83. Øj, hvor fint! Og hvor er du heldig! Mange år siden jeg har været i NY, det vil jeg RIGTIG gerne igen.. Rigtig god tur, glæder mig til at høre/læse om det ;-)

    4 lodder vil jeg gerne be om..

    Kram fra Barbara

    SvarSlet
  84. Uh.. rigtig god tur. Jeg er med på to lodder... og elsker farverne gul, lilla og limegrøn. ;)

    SvarSlet
  85. Tusind tak for din e-mail! Jeg håber du får en rigtig dejlig tur til USA :-) Ebbe er på vej hjem til DK så Jonathan og jeg er "home alone" i Cleveland ... hygge og en shopping-tur er højt på listen! Din give-away er superflot - jeg vil gerne vare med (2 lodder).

    SvarSlet
  86. Neeej hvor må det være lækkert med sådan en tur pt er du allerrede kommet derover - øj det vækker minder fra da jeg var i staterne.
    Det var dog forårets fedeste og frækkeste giwe away. Jeg håber lykkens gudinde er med mig.
    Kh anne.dorte@mail.dk

    SvarSlet
  87. Jeg håber du får en rigtig god tur til de mange stater!
    Jeg håber jeg vinder!
    Jeg er med på 3lodder.

    SvarSlet
  88. Super fin give away! Jeg er med på 4 lodder :)

    SvarSlet
  89. Ih hvor er jeg misundelig på sådan en tur. BARE det var mig. Hyg dig maks... og husk så lige at trække mig ud som vinder til én af dine geniale 'lappeløsninger' her. De er jo Überfede, så jeg deltager med 4 lodder i puljen. Je er til multifarver efter den kreative givers eget hoved og fri fantasi!!!

    Knus fra din nyeste 'stalker' ;-)

    SvarSlet
  90. jeg vil gerne deltage med to lodder! Og farven er LILLA! :)

    SvarSlet
  91. For noen flotte vesker du syr! Jeg deltar med 3 lodd! Og når det kommer til farger så elsker jeg retro stoffer i brunt/oransje/hvitt/gult osv.. Men er også svak for turkis:)

    Håper du har det flott på USA tur!:)

    SvarSlet
  92. Jeg lægger 2 lodder i puljen og krydser fingre :-) Jeg er vist til hele farvepaletten; de stoffer du bruger er bare så smukke.

    God tur til NY!

    SvarSlet
  93. trevlig NY resa! mina tjejer gillar mest rosa och lila.

    SvarSlet
  94. Håber, turen er fantastisk! :-) Og at jeg kan vinde noget multi-yndlings-farvet! :-D 3 lodder, tak. :-)

    SvarSlet
  95. Hejsa, Hold da op, fiiinne sager der er her! Jeg snupper lige 2 lodder og håber på at vinde den fine indkøbstaske i alle farver. Jeg er glad for farver og retro!! Jeg har desværre ikke nogen blog, så det bliver derfor højst 2 lodder fra mig.. God tur! Hilsen en læser der fandt din side igennem veninden - stiletterogmursten.dk/blog.
    - Silja

    SvarSlet
  96. Lækre præmier. Vil gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  97. Smider 3 lodder i puljen, sååå fine præmier :)
    Og hvis jeg vinder, må det blive farver efter dit valg, er sikker på det nok skal blive flot, du laver virkeligt nogle fine ting :)

    SvarSlet
  98. Sikke en lækker blog du har der :)
    Du bestemmer farverne hvis jeg skulle være så heldig at vinde :)

    jeg har to lodder..
    Tina

    SvarSlet
  99. Jeg vil gerne være med - dejlige gaver. Jeg er til den blå farvekombi. 3 lodder og en god portion held forhåbentlig. Håber du nyder din tur ;o)

    SvarSlet
  100. Er selvfølgelig med, da du jo som altid laver de fedeste krea-ting... :) Og 4 lodder te mig :) Glæder ufatteligt til du kommer hjem!

    SvarSlet
  101. Er da helt klart med på 3 lodder.
    Julie

    SvarSlet
  102. Sikke da et lækkert net :) lige noget for mig, når jeg skal en tur ned i kolonihaven til sommer, og skal have et par ting med :)

    farverne: lilla, turkies og orange :)

    og så går jeg efter 4 lodder :)

    SvarSlet
  103. Jeg er med. Grønn/rosa/lilla/gul passer her, men jeg stoler på din evne til å sette sammen deilige farger!
    4 lodd til meg.

    SvarSlet
  104. Flotte premier! Jeg er allerede fast leser av din skjønne blog. Linker med bilde på bloggen min, så det blir 3 lodd. Jeg vil ha rosa/orange eller grønne/blå farger NÅR jeg vinner :o)

    SvarSlet
  105. .... Ihhhhh hvor ville den taske klæde min forhåbentlige sommerklædte barnevogn... Jeg er med på 2 lodder... krydser finger - Helle

    SvarSlet
  106. Den må jeg da også være med i :)
    4 lodder :)

    SvarSlet
  107. Jeg vil også være med! Fargeønske... turkise... eller lilla... eller noe annet.
    Blir følger av din blogg.

    2 lodd

    Hilsen Fama, Norge anihaarb@online.no

    SvarSlet
  108. 2 lod herfra... :0) Synes det er så fint et net!! Ku godt bruges til mine tre pigers småting. :-) Lilla/gul/grøn måske... :0)

    SvarSlet
  109. Nøj, den vil jeg gerne vinde ;-)

    2 lodder fra mig!

    - og velkommen hjem..

    SvarSlet
  110. Sådan et fint net ville jeg elske at eje, så jeg vil gerne smide tre lodder i puljen...

    NewYork er en FANTASTISK by, så jeg håber du stornyder turen...

    SvarSlet
  111. Jeg vil super gerne vinde em sådan vuggestuetaske -vil bare elske at skulle medbringe Sigurds ting i en sådan. Jeg smider 3 lodder i puljen og krydser fingre :0)
    Hvis jeg er så heldig at vinde vil jeg allerhelst have at du mixer en masse forskellige farver -det er du nemlig rigtig god til!

    SvarSlet
  112. Hej Christina
    Håber du nyder NY - det lyder skønt. Jeg skal da være med i din giveaway. 3 lodder bliver det til. Jeg er vild med lilla, så det bliver nok noget i den stil, når jeg vinder - hehe...
    KH Puk

    SvarSlet
  113. Deltager meget gerne - tre lodder til mig...
    Og hvor lyder det altså som en fed tur!!

    SvarSlet
  114. 3 lodd til meg:)

    Ønsker meg alle farger, de du hadde laget var herlige!

    SvarSlet
  115. God tur! 4 lodder til mig :P Super fede farver!

    SvarSlet
  116. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public tomorrow in post on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    Happy Easter to you and your family

    SvarSlet
  117. Dette kan man ikke bare gå forbi, selv om man sjelden har vinnerlykke. Jeg tar 2 lodd og håper på det beste.

    SvarSlet
  118. Hvor er det en SKØN giveaway - yay - jeg er på med 3 :)
    Og farver - masser af skønne kraftige farvestrålende .. farver !
    Håber du har haft den dejligste tur.

    SvarSlet
  119. Må da prøve at deltage i denne giveaway som iøvrigt også er min første :-) Hvem ved, måske jeg er den heldige ? Jeg krydser fingre.

    2 lodder herfra :-)

    Rigtig god påske.

    SvarSlet
  120. Åhh vilken härlig utlottning! Jag vill såklart vara med.... jag anmäler mig med 2 lotter ;-) OM jag skulle vinna 1:a pris skulle jag vilja ha väskan i lila-orange färger!

    Kraam Lotten

    SvarSlet
  121. 2 heldige lodder til miiiig :).

    Farver? Hmm ... noget lyserødt, grønt, gult, lilla ... klare farver. Forår :).
    Ej du bestemmer. Noget du selv synes er lækkert at se på mens du syer :).

    SvarSlet
  122. Uh, Kunne man mon lige nå at være med? Vil gerne deltage med 3 lodder. Håber du har haft en skøn tur.

    God påske. Mvh Rebekka

    SvarSlet
  123. Årh, her vil jeg RIGTIG gerne vinde!!! 3 lodder til mig tak, og så håber jeg på en taske i noget lilla og gul - eller en pude i ditto farver. Håber I har haft en forrygende tur - kh Lisbeth

    SvarSlet
  124. Jeg lægger lige 2 lodder :)

    SvarSlet
  125. Bliver simpelthen nødt til at smide alle 4 lodder i puljen! :o) Håber du har det godt i NYC ;o)

    SvarSlet
  126. hejsa!
    vil gerne smide 2 lodder! KH Emilie

    SvarSlet
  127. Håber du har nydt turen :o) Putter to lodder i hatten og drømmer om en rigtig multifarvet sag :o)
    KH Berit

    SvarSlet
  128. Hmmmmm.... jeg mente, at jeg havde smidt lodder i puljen, men det har jeg åbenbart ikke fået gjort,- det gør jeg så nu - 2 lodder til mig.
    Ang. farver, så er jeg til lilla, som den dominerende farve, men gerne med indspark fra gul, lyserød, blå og grøn :)
    Og velkommen hjem, dejligt at du har haft en god tur. Jeg kan godt forstå, at det var fantastisk at gense månebarnet.

    Kh. Pialouise

    SvarSlet
  129. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  130. Godt du nævnte det.....jeg vil da super gerne deltage. Den er da såååh sød!
    Havde bare lige glemt det i påskeræset.
    4 lodder til undertegnede tak ;)
    Og velkommen hjem!
    Jeg glæder mig afsindigt til at se dine billeder og øre om turen.
    Håber på lidt inspiration ;)
    Kh
    Kristine

    SvarSlet
  131. Jeg vil gerne være med på tre lodder :)

    Hvis jeg skulle blive den heldige vinder af en taske, ønsker jeg mig en i blå/grønne nuancer og skulle jeg vinde en pude orange/lyserøde farver :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  132. Hej. jeg er med på 3 lodder. Rigtige fin taske. Nogle utrolig flotte stoffer. Og jeg er bestemt altid til grønt. Kh Marianne

    SvarSlet
  133. Ihhhh fantastisk give away... Jeg må være med.
    Jeg smidder 3 lodder i puljen. :)

    SvarSlet
  134. Wow, bare det blir mig der er en af de heldige.
    3 lodder, tak :) Håber du har haft en fantastisk tur.

    SvarSlet
  135. Sikke mange læsere der har lyst til at eje dine fine præmier! Det er nu ikke noget der holder mig tilbage. Jeg må ha' fingre i en af dine ting... (gerne vuggestuenettet, som vil blive brugt til at transportere tøj i til og fra dagplejen, når min datter starter sidst på måneden.) Jeg smider derfor tre lodder i puljen. :-)

    SvarSlet
  136. Jeg prøver lykken med 3 lodder, og krydser SÅ meget fingre for at jeg vinder en fin taske/net i lilla nuancer...

    SvarSlet
  137. Velkommen tilbage - jeg får helt ondt i maven ved tanken om at være væk fra børnene i tolv dage - og samtidig kan jeg drømme om alenetid. Jeg kan godt forstå, du har nydt både turen og hjemkomsten :-)

    Superfin giveaway - jeg deltager gerne med to lodder.

    SvarSlet
  138. 3 lodder og kryds kryds kryds ;)
    Hmm farver... lad os nu se hvad der sker
    Håber du har haft en fantastisk tur

    SvarSlet
  139. Hejsa velkommen hjem til lille Danmark:-)
    Jeg er helt ny herinde og er vildt imponeret over alle jeres kreative ideer, bare det var mig:-)
    Jeg er faldet pladask for din fine giveaway, så jeg er da nødt til at deltage i kampen, som ser ud til at blive hård:-).
    Jeg deltager med et enkelt lod

    SvarSlet
  140. Ih, hvor ville jeg dog eeeelske sådan en fin lille sag! Jeg vil meget gerne have tre lodder. Af farver tror jeg at det skal være blå/lilla/lyserød (og måske en klat solgul?) :)
    Velkommen hjem. Ser frem til billeder :) Elsker simpelthen NY...

    Kh. Charlotte

    SvarSlet
  141. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  142. Hej!

    Fantastisk ispirerende blog, og en skøn give-away! Jeg er med, med 2 lodder :)

    Venlig hilsen Rakel

    SvarSlet