Søg i denne blog

torsdag den 20. maj 2010

Den yndigste lille kjole...

...som jeg desværre ikke kan prale med at have syet! Det kan LilleLindell tværtimod :) vi har lavet et bytte, og jeg er ovenud tilfreds!!! Så flot et design, lækkert stof og min pige bliver den smukkeste i den her til sommer.

I skrivende stund ligger jeg med småfeber og influenza ømhed i kroppen... er faktisk noget sølle i følge min kæreste! Han og Luna havde været ude ved fasteren og onklen og spise lækker mad.. men jeg måtte imens forblive på sofaen, ØV!

Trængte lige til noget andet end at sove og se fjernsyn, men efter dette indlæg kan jeg godt mærke at min energi kvote allerede er brugt op igen...

Så godnat herfra :)

6 kommentarer:

  1. Smuk sommerkjole. God bedring.

    SvarSlet
  2. Hvad gav du så i bytte, for denne lækre kjole...hvis man må være så fræk at spørge?! :-)

    SvarSlet
  3. øv øv øv ...altså sygdom der florerer hérb midt i forårssolen gider vi ikke! Rigtig god bedring...

    SvarSlet
  4. Ellen: vi er også rigtig glade for den fine kjole! Tak håber dethurtigt er ovre :)

    Ffluwer: hun fik et net og jeg fik kjolen og noget stof :)

    Søslerier: nej det er rigtig træls, når nu vejret er så godt :(

    SvarSlet
  5. Sov godt og skynd dig at blive frisk :-)

    SvarSlet
  6. Please get well soon,the flu is no fun. i lovr the pretty little dress, such a lovel blue printed fabric.

    SvarSlet