Søg i denne blog

lørdag den 8. maj 2010

Mors Aften!

Dagen i dag har bestået i dejlig samvær med hende her og hendes skønne familie ved en lidt våd majfest i Århus!
Inden mors dag fejrer jeg mors AFTEN :) Min kæreste er på arbejde, lillepigen sover og jeg skal HYGGE!!! Opskriften på velfortjent, gennemført mor-hygge fåes her:
Stearinlys tændes og lyset dæmpes!Sushi indkøbes! Her fra den lækre Sashimi på Trøjborg.Frisk hjemmebrygget iste. Her brygget på Søstrene Greenes Celestial Mint.Et sovende barn (her et ældre billede, på vej ud i barnevognen)Noget skønt stof. Her det fantastiske liberty-print Betsy, som jeg har forelsket mig hovedkulds i!! Mit absolutte yndlingsstof lige nu er retrostof, men lige præcis dette print giver mig ligeledes hjertebanken!! Hvad det skal bruges til, vises måske frem i morgen :)En skøn tøsefilm!! (Yes, jeg er en af de piger der bare MÅ se kliché-tøse-film, når jeg er selv Ü) Starter på kanal 5 kl. 21!Lidt lækkert til kaffen senere :)

Ha en dejlig MOR-aften :) (For ikke at glemme kvinder uden børn, også uden tvivl god KVINDE-aften til jer!!)

14 kommentarer:

  1. Sikke dag en fantastisk aften, du har i sigte!
    Den lilla lysestage, - hvor har du købt den?

    SvarSlet
  2. Lyder som en rigtig dejlig aften!
    Nyd den!

    SvarSlet
  3. Hej Christina
    Det lyder som en skøn aften, håber du nyder den og er spændt på at se hvad du får ud af stoffet ;)
    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Fantastisk søde du kan da bare det med at lave en Christina aften for fuld skrue!!! SKøn sushi ,jums!!!Stof ,film og dessert Hygge Lykke Fred og Ro. Nyd det. KH

    SvarSlet
  5. Tusinde tak for opskriften!!
    Jeg er faktisk i samme "situation" som dig og det er faktisk skønt engang i mellem ;)
    God aften!!

    SvarSlet
  6. Nøj, blev varm helt ned i fusserne. Hvor er det dejligt at høre, når nogen giver sig selv lidt selvforkælelse for fuld skrue.
    Ha en rigtig, rigtig fantastisk aften.
    Hilsen Frk. Hverdag

    SvarSlet
  7. Sådan skal det lyde! Lige en aften efter min smag... Tror tit vi mødre og koner bruger en "friaften" på vasketøj og løse ender.
    Hyg til dig.
    Hilsen Marianne

    SvarSlet
  8. uh... jeg hygger også - i et tomt hus. Først med, at klippe ca. 30 hagesmækker, så med wok vegetar ret og nu med vingummier og smoothie! ;)
    Rigtig god aften til dig... ;)

    SvarSlet
  9. The heartbreake kid er super kul:)

    SvarSlet
  10. Godt ! Det er så vigtigt at forkæle sig selv :-)

    SvarSlet
  11. Hej alle!! Min mors aften var meget vellykket og fik syet det jeg gerne ville nå :)
    Den lilla stage er fra en genbrug som jeg har spraymalet lilla :)

    SvarSlet
  12. Hvor ser det bare hyggeligt ud.
    jeg viste slet ikke der lå et sushi sted på Trøjborg! Der må jeg da snart forbi :)

    SvarSlet
  13. Det var rigtig lækkert, og de samme priser som så mange andre steder :)

    SvarSlet
  14. Åh, det så ut som en deilig kveld! :) Maten så utrolig fristende ut, og film og stoff og tente lys og kos....deilig! Manglet bare fotbadet..hihi!

    Jeg syns virkelig du fortjener dette, etter alt det du og dine har gjennomgått den siste tiden! Håper dagene er lysere og lettere nå, og at dere koser dere masse sammen!

    Ønsker deg en fin søndagskveld!

    SvarSlet