Søg i denne blog

torsdag den 24. juni 2010

Forkælelse :)

Da jeg kom ud fra min eksamen tirsdag ventede min kæreste med disse flotte blomster :) Lækre gaver fra ham, familien og venner blev det også til!! Jeg havde egentlig ikke tænkt det vilde over ønsker, men skal lige love for at hver og en har ramt plet :)Fra min kæreste fik jeg et lækker tretrins Ole Henriksen behandling til et Spa i Århus :)Mine forældre og søskende havde disse søde øreringe med fra Pernille Corydon...Samt nogle søde tallerkner (som min mor også har, og jeg er helt forelsket i dem, som nu har jeg fået mine egne)... Og til sidst en skøn gylden kuvert - helt fantastisk her de næste par måneder uden su og før den første løn :)Det sødeste sæt fra min svigermor med stor dyb skål, kande, 4 skåle og sukkerskål - købt hos den fantastiske butik Stentebjerg i Haderslev! Elsker sommerstemningen...2 keramik krus/potter/tandkrus/fyrfadsstager fra keramiker Anitta Due - YUM de er lækre!! Disse fik jeg af Troels' faster, onkel og børn.Mumi krukker af Troels' mormor og morfar... Hvis jeg vidste man ku få dem, er jeg sikker på at jeg havde ejet dem meget før - kan ikke få nok af mumi :)En hvid rose fra svigerinden og kæreste....Samt de nu uundværlige Birkenstock - og havde ikke åbne sandaler endnu til denne sommer -perfekt!! :)Laura parfume fra svigerfar + hustru! Dufter dejligt :)Salatskål med salatbestik fra Ego (kendte ikke mærket, men må helt sikkert eje mere fra den serie - så flot!)En skøn buket fra en fra mødregruppen, der kort var forbi i dag :)Unik halskæde fra min dejlige værelseskammerat fra efterskolen, som jeg jævnlig ses med, og spiste is med i byen i dag :)

Hmm mon jeg har glemt noget - i hvert fald skønne skønne gaver er det blevet til, tak til alle :)

15 kommentarer:

  1. Sikke nogen skønne gaver, dem kan jeg godt forstå, du er glad for!
    Især Mumi krukkerne er helt forrygende.

    SvarSlet
  2. Hold da op nogle lækre ting! Er dybt misundelig! :)

    SvarSlet
  3. Hej Christina.
    Tillykke! Har du set Mumi-tingene på www.smartclub.dk
    Lækkert!
    Vh Stine

    SvarSlet
  4. Nej hvor er du da blevet begavet med super lækre ting!! Misundelig?? JA SKU ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. Lækre gaver må jeg nok sige :)
    Det er altid dejligt at blive forkælet. og du har da fortjent hver en ting, tænk at du er færdig med din uddannelse - kan kun sige at jeg er bare liiidt misundelig :)

    SvarSlet
  6. Rigtig lækre ting! Wauw :O)

    SvarSlet
  7. hvor blev du dog fejret på bedste vis - fine fine gaver ;) (og hvad er det lige for relation du har til Haderslev???)

    SvarSlet
  8. Jaaa det har du... Genbrugsgaven :) Nå de er o os så små :) og sikke mange gaver du fik... heeelt vildt deligt altså :)
    Møs til dig

    SvarSlet
  9. Ja er også helt vildt glade for dem :)

    He he Nette, så dem faktisk efter jeg havde uploadet :) laver en sær udgave med lys i ;)

    Søslerier: Jeg kommer fra Gabøl ved Vojens, Troels er fra Toftlund og hans mor og yngste søster bor nu i Haderslev :) Min mormor jeg mistede sidste sommer, har boet alle år i Haderslev... Så der er mange relationer :)

    SvarSlet
  10. Sikke flotte sager Christina! Det må være helt overvældende.
    Men du har da i den grad fortjent forkælelsen!!
    Kh Louise

    SvarSlet
  11. Ja havde slet ikke regnet med det, havde nærmest ikke skænket ønsker en tanke ;) og så er det fedt at det bare rammer plet alligevel :)

    SvarSlet
  12. Sikke begavet du er blevet.
    Mange fine og lækre gaver.
    Nu kan du endelig nyde dem.
    Tillykke med eksamen.

    SvarSlet
  13. Nysgerrig er man vel - er selv opvokset i Haderslev ;)

    SvarSlet
  14. Hej allesammen,
    Som mor til to er der gang i hverdagen, og tit trænger man til noget luksus i hverdagen... og det må jeg godt nok sige at DesignerMudders produkter gør. Efter man har forkælet sig selv stråler kroppen af fornyet energi og en lækker glød, så kan krudtuglerne bare komme an ;)

    SvarSlet