Søg i denne blog

søndag den 5. december 2010

Månebarnet har trukket en vinder!

Jeg har slet ikke tal på hvor mange lodder vi har skrevet og klippet i dag... Jeg ved i hvert fald at det fyldte 7½ A4 papirer og at jeg har ondt i hånden nu! Av. Men hyggeligt var det og Luna hyggede sig med at samle papir sammen og putte det i skraldespanden!
Jeg havde besluttet mig for, at vi skulle trække manuelt, så efter at alle navne var skrevet ned puttede vi dem i en skål og derefter måtte Luna trække 10 navne, én ad gangen hvor jeg rystede skålen efter hver gang!
10 lodder kom i en mindre skål og nu galdt det om bare ÉT ENKELT LOD! Jeg nåede at fange et billede 1 sek før, at hun har taget det vindende lod!
Karen Louise (uden blog), stort tillykke!!! Jeg håber du bliver glad for sengetøjet! Du må meget gerne maile mig din adresse og farveønsker til christina@ennemark.dk!

Lidt pudsigt mødte jeg Karen i lørdags, da vi har en fælles veninde, som havde inviteret til fødselsdagsbrunch! Jeg nævnte min blog og give away, så hun fik meldt sig til, og det må man jo sige var heldigt ;)

2 kommentarer:

  1. Ja altså sådan er det jo, når man som dig laver de flotteste sager - så vil alle jo naturligt nok være med :)

    Tillykke til vinderen - og ØV til mig! :)

    SvarSlet
  2. Karen Louise Corydon5. december 2010 kl. 21.40

    What?! -hvor vildt!! Jeg sender dig en mail :-)

    SvarSlet