Søg i denne blog

mandag den 7. november 2011

Glæden ved nye stoffer!

Jeg er ved at lave et patchworktæppe til Lillebror, som jeg glæder mig ekstremt meget til at putte ham i... det har de fineste klareste farver og mønstre!
De sidste ugers tid, har jeg ikke haft det i hænderne... har nemlig haft nogle pakkekalender-gaver og fødselsdagsforberedelse, der har været først prioriteret...
I sidste uge modtog jeg en overraskelspakke - og deri var disse FANTASTISKE drengestoffer - netop tiltænkt mit drengetæppe og andre lillebror-projekter.
Nu kan jeg da slet ikke vente til tiden er til, at fortsætte med tæpper!! Elsker de lækre stoffer....
Den søde søde afsender er Malene med bloggen Kreakriller!!

Tusind tak skønne Malene <3 <3 <3

5 kommentarer:

  1. Sikke fine stoffer - der kommer lillebror til at putte skønt i!

    SvarSlet
  2. Ej hvor en lækker pakke , den kan man da kun blive glad for ;O)

    SvarSlet
  3. Å, ja, superfint!!

    /Mia :) Kiiromi

    SvarSlet
  4. Ej det med pandaerne har jeg haft som lille og min mor har det stadig :o) og Bastian har sovet med det :o)JA det er skønt når man får nye stoffer :o)

    SvarSlet
  5. Dejligt du kunne bruge dem, Christina:)

    SvarSlet