Søg i denne blog

torsdag den 8. marts 2012

GIVE AWAY!!! INDLÆG NUMMER 700 - og nu over 1030 læsere!!!!

VILDT! Dette er mit indlæg nummer 700... 700?? Det er jo virkelig mange!!! Derudover er jeg nu oppe på 1035 læsere, hold op hvor det glæder mig at så mange vil følge mig, mine krudtugler, mine syslerier og min dagligdag :)

Det skal fejres :)))))

Jeg har fundet lidt frem i gemmerne i stedet for at lave noget nyt eller få en sponsoreret give away, for jeg synes simpelthen, at disse tre pusletasker skal have et sted at bo i stedet for mit skab :) Var det noget??

For at deltage skal du være fast følger & skrive en kommentar om hvilken pusletaske du ønsker;

1. Pink
2. Rød
3. Lyserød

Jeg ved at denne give away mest henvender sig til mødre (pigemødre), men måske kender du en veninde, familiemedlem eller andet der kunne bruge en hvis du vandt?? Beklager der ikke er drengefarver, men det er dem jeg har tilbage :)

Alle tre er på højkant, så det er derfor vigtigt at du skriver hvilken farve du ønsker!

Funktionen på pusletasken kan du se her og bagsiden på de tre tilbageværende her :)

Jeg trækker en vinder d. 1. april kl. 20.00 :)

207 kommentarer:

  1. ØØØØJ det er da en lækker give away, og en yderst anvendelig præmie for mig. Jeg vil gerne vinde nr. 3 :)

    Tillykke med de mange læsere af din fine blog!

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med de mange indlæg og læsere - det er virkelig godt gået! Og jeg vil fantastisk gerne vinde den røde :o)

    SvarSlet
  3. Sødeste du! Stort tillykke. Jeg er fuldstændig græsk katolsk, de er alle sammen fantastiske . Må man synes det eller skal man vælge?
    Kh Laura

    SvarSlet
  4. 700 indlæg!! Det er godt nok mange :) Tillykke med de mange faste læsere - det er fuldt ud fortjent!!
    Jeg vil meget gerne være med i din skønne give-away og kender helt sikker én der vil blive meget glad for den i pink :)
    Kh Tina - som af trofast læser af din blog :)

    SvarSlet
  5. Hold da fast - sikke en masse skriverier (og læsere)... det er da vildt!

    Jeg er mest interesseret i den røde taske, men kan da bestemt godt leve med en af de andre også ;0)

    SvarSlet
  6. Du har ret - 700 indlæg er dælme mange! Tænk alle de ord som du har skriblet ned.

    Hvis jeg er en af de heldige, bliver jeg mest glad for den røde eller den i pink ;)

    SvarSlet
  7. Stort tillykke!! Din blog er en af mine favoritter, elsker at følge med her!

    Skulle jeg være så heldig, drømmer jeg om den røde! Selvom de alle tre er fantastiske!!!

    SvarSlet
  8. Pink eller lyserød.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Wow! Sej giveaway og tillykke med de mange læsere og de mange indlæg :) Jeg er lige blevet gravid for anden gang, men ved ikke endnu om der kommer en dreng eller pige ud af det, om ikke andet, så synes jeg sagtens at den flotte RØDE pusletaske kan gå, selvom det blev en dreng ;) Det er jo ikke ham der skal gå med den.. ;)

    Mvh Kia

    SvarSlet
  10. Den røde, tak! Med tre børn er en pusletaske (stadig) en nødvendighed.
    Mia

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med alle læserne og de gentagne udgivelser. godt gået. jeg er ikke længere småbarnsmor og børnebørn må gerne vente lidt endnu. Alligevel deltager jeg, for kender det yndigste lille pigebarn som er kommet til verden og hendes mor er total retro. Nr. 1 ville hun elske :)

    SvarSlet
  12. Wauw, tillykke med bloggen.det er også altid dejligt at læse med her :)
    Jeg vil så gerne vinde nummer 3 :)

    SvarSlet
  13. så fint Chris.. De er alle super fine, men hvis man skal følge satser jeg på 2'eren.. RØD! :)

    SvarSlet
  14. Super fin Giveaway og stort tillykke med de mange læsere og udgivelser :) Det er jo helt vild..

    Jeg vil super gerne vinde den pinke, den vil min lille prinsesse og hendes mor blive vildt glad for :)

    Vi krydser fingre..

    SvarSlet
  15. Super seje pusletasker. Har godt nok en søn men derfor kan moderen jo godt have en rød pusletaske (den i midten)

    SvarSlet
  16. Den røde er lige mig! Meeen de er nu alle 3 skønne!

    SvarSlet
  17. Tillykke med dit indlæg nr 700 og dine mange læsere:-) Jeg nyder også at følge din blog. Jeg er nu på omkring 300 indlæg - det synes jeg også. virker som mange, men det tænker man jo først over, når man ser tallet! De er dejlige, alle dine pusletasker, men hvis jeg skulle vælge, bliver det den i pink.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  18. Åh, de er simpelthen så fantastiske! Jeg vil vældig gerne vinde den lyserøde, den er så fin :-)

    SvarSlet
  19. Årh de er fine!
    Jeg vil gerne vinde den pink (nr.1) - den ville da være helt perfekt til når lillesøster melder sin ankomst først i juli :)

    SvarSlet
  20. GRATULERER!
    Jeg skal bli tante til en liten pike om få uker, så den røde pusletasken hadde vært midt i blinken ;o)

    SvarSlet
  21. Flotte vesker du gir bort! Jeg er tante til flere småpiker, så den lyserøde hadde vært helt perfekt:))

    SvarSlet
  22. WAAAUW Vil Meget gerne vinde såda en..så slipper jeg måske for at ha babyting i en pose ha ha ..
    Jeg er vild med alle sammen..!
    Kh

    SvarSlet
  23. Jeg har jo længe overvejet at sy en selv men det ville være nemmere at vinde een af dine flotte pusletasker :) Jeg stemmer på pink, hvis jeg skulle være så heldig!

    SvarSlet
  24. Tillykke med alle indlæggene OG alle de faste læsere! Kan godt forstå der er så mange, for det er dejligt inspirerende at være med på sidelinjen! Og sikke en lækker giveaway!
    Skulle jeg være den heldige, vil jeg gerne have fingre i den røde pusletaske!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  25. Er fast følger og ville elske den i pink men ville elske dem alle, det er svært at vælge, de er super smukke :) *krydser*

    SvarSlet
  26. De er så fine de pusletasker og jeg går da stærkt ud fra jeg skal have et barn mere på et tidspunkt og så må vi jo bare håbe det blever (endnu) en pige;-) Jeg vil meget gerne vinde den lyserøde skønne taske, og tillykke med alle læserne

    SvarSlet
  27. Et kæmpe stort tillykke, du har også en inspirerende blog.
    Jeg vil krydse mine små fingre og håbe jeg vinder - venter min pige nr 2 d. 1 juni og vil elske at kunne pakke hendes ting i en af dine skønne pusletasker. De er fantastiske alle 3 men hvis jeg skal vælge vil jeg nok vælge den røde og så kommer den pink.
    Mange hilsner fra marie

    SvarSlet
  28. gratulerer så mye med både følgere og innlegg!
    takk for kreative sysslerier og inspirasjon.
    skulle jeg vinne, må jeg si at nr 2 er klart min favoritt.
    ha en vidunderlig weekend!
    marianneklem

    SvarSlet
  29. Heisann , for noen flotte stellevesker, jeg vil gjerne vinne en av dem ;)
    syns nr 1 og 3 kanskje var mest min stil , men den røde var også fin :)
    Vanskelig valg,gratulerer med mange følgere og nå er jeg en av dem.
    ha en fin kveld :)
    mvh trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Stort tillykke med de 700 undlæg. Wooow det er mange.
    Og hvor er det en super fed giveaway.
    Jeg kunne bruge dem alle hvis jeg var heldig. men SKULLE jeg vælge, ville det nok blive den røde ;o)

    Kh Helle

    SvarSlet
  31. Tillykke :)

    Hvis jeg vinder vil jeg vælge den lyserøde, men de er alle flotte!

    SvarSlet
  32. Tillykke med de 700 indlæg :) synes alle taskerne er så fine, men hvis det bliver mig som vinder så kunne jeg helst tænke mig nr. 2.

    Mange hilsner
    Bína

    SvarSlet
  33. Wow, de er bare så lækre alle tre, men jeg synes nok den pink er flottest. Hvor ville jeg bare gerne kunne flashe den, når jeg pusler lilleprutten.

    Super tillykke med de mange faste læsere og flot med 700 indlæg!

    :) .lea

    SvarSlet
  34. Tillykke med dine mange indlæg og ikke mindst læsere (0:
    Jeg ville elske at vinde nr. 1 eller nr. 3.

    SvarSlet
  35. Så flink du er som blogger så mye! Har blitt fast leser etter jeg kom over bloggen din for en liten tid tilbake. Selv er jeg en halvdt dansk småbarnsmor med sans for håndarbeid, hjemmelavet og retro, så den er midt i blinken for meg! Men velge...hm...Jeg vil veldig gjerne vinne den røde tror jeg. For den er jo mest retro og minst jentete. Syns jeg:)

    SvarSlet
  36. Wuhu!!! Så sejt! Stort tillykke! Jeg nyder at følge med i din hverdag og se dine mange smukke kreationer og ville elske at vinde en pusletaske! Hvis jeg skulle være så heldig ønsker jeg mig nr 3, den lyserøde. marieeli@gmail.com

    SvarSlet
  37. Wii har været besat af dine pusletasker siden jeg så dem første gang.. De er simpelthen alle så flotte og unikke kan ikke vælge hvilken der er pænest.. Så du må vælge for mig!

    SvarSlet
  38. Stort tillykke med indlæg nr. 700.
    Sej give away.
    skal være mormor til efter året og kunne godt bruge den røde, selv om vi endnu ikke ved hvad køn barnet har, men den taske er bare superskøn.
    KH Lene.

    SvarSlet
  39. Jeg vil såmænd bare sige rigtig stort tillykke med de mange indlæg og trofaste læsere. Jeg har ikke noget at bruge pusletasken til - det skulle lige have været dukkeversionen, så var jeg på - så jeg vil ikke tage lodder fra de vordende mødre, der faktisk har brug for tasken. ;)
    Endnu engang tillykke!
    Kh Line

    SvarSlet
  40. Tillykke med de mange indlæg og faste læsere. Jeg ville blive glad for at vinde nr 1.

    Kh Mette

    SvarSlet
  41. Flot med så mange indlæg og læsere!!!Stort tillykke herfra. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, må det gerne være den røde. Mange hilsner Bettina

    SvarSlet
  42. Ved du hvad, jeg har bare altid kamp-elsket dine pusletasker, og ærgret mig gul og blå over jeg ikke kunne komme til forårsmarked i Odense sidste år.

    Jeg er aller vildest med den pink(e).

    Kh Katrine

    SvarSlet
  43. 700!! det er bra mange ;) gratulerer! jeg kunne godt ha tenkt meg veske nr 2 ;)

    SvarSlet
  44. Ej hvor fedt! Jeg vil super gerne vinde den røde!! :D

    SvarSlet
  45. Super smukke pusletasker, jeg vil virkelig gerne være en heldig ejer og vise den frem :)

    Egentligt er alle 3 smukke, men hvis vi skal skrive en bliver det en af de lyserøde :)

    Tak for inspirition :)

    Kh Bettina ( bettinatino@yahoo.dk )

    SvarSlet
  46. Wuaw, hvor er de lækre. Jeg er klart med, på en pink :)

    SvarSlet
  47. Tillykke med de mange indlæg og flotte antal læsere:)

    Som nybagt mor til Marie, født i tirsdags, må jeg sige at det er den røde, der passer bedst ind her:)

    Kirstine

    SvarSlet
  48. Tillykke med alle læserne og indlæggene!
    Jeg vil MEGET gerne vinde nr 3 - eller nr 1 ;)
    God dag

    SvarSlet
  49. Supermeget tillykke. Du fortjener det :)

    Nu ved jeg jo ikke rigtigt hvad der ligger inde i min mave endnu. Men den røde kan man da også bruge til en dreng...ik :P
    Så jeg er på nr 2!

    SvarSlet
  50. Sikke dog en fin give away!
    Jeg vil mægtig gerne vinde den røde (nr 2):o)

    Kærlig hilsen Blaa Elefant

    SvarSlet
  51. Wauuuu, tillykke!!!
    Jeg ville elske at vinde den røde

    SvarSlet
  52. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  53. Hold da op... Tillykke

    Hvis jeg vinder vil jeg meget gerne have den lyserøde eller pink

    SvarSlet
  54. wow tillykke med det.

    Men en spunk i maven kunne jeg bestemt godt bruge sådan en, og er helt skudt i den røde :)

    SvarSlet
  55. Wow sikke mange indlæg og læsere - tillykke med det.
    Hvis jeg vinder skal det helt klart være nr. 2 den røde, for den er bare så ekstra fin i mine øjne :)

    SvarSlet
  56. Vi har lige fået at vide, at vi venter os endnu en prinsesse, så jeg ville elske at vinde den fine røde pusletaske (nr. 2)

    :-)

    SvarSlet
  57. Wow, hvor vildt med 700 indlæg! :O
    Jeg vil rigtig gerne være med, og håber at vinde nr. 1 i pink! :)

    SvarSlet
  58. Tillykke! :) Jeg synes den pink er den flotteste :) - men kan også godt lide den lyserøde... Hmmm....

    SvarSlet
  59. WOW hvor er de lækre.
    Elsker at læse din blog :o)
    Ville helt klart gerne vinde den i pink.

    Monica
    borum@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Det undrer mig besemt ikke at du har så mange læsere, det er jo en rigtig lækker og inspirerende blog du har.
    Skulle jeg være så hældig at vinde er farve helt underordnet, da de jo er rigtig fede alle sammen.

    SvarSlet
  61. Tillykke tillykke, og tak for en go blog og for inspiration til selv at komme igang. Jeg ville da elske at vinde den pink, herhjemme er alt jo næsten i blåt, så lidt tøsefarve til mor skal der da være plads til og da jeg bor i italien er jeg sikke på den ville dreje hoveder på folk her ;-) endnu en gang tillykke. Mvh Trine

    SvarSlet
  62. Tillykke med både det ene og det andet :)
    Jeg vil frygtelg gerne vinde den... Hmm.. Pinke!

    SvarSlet
  63. fantastisk blog du har :) det er så hyggeligt at følge med i de kreative ting du laver.. jeg kunne godt tænke mig at vinde den røde :)

    SvarSlet
  64. Ih hvor fint... Jeg vil gerne vinde den lyserøde til min lille E. Og tak for en flot og hyggelig blog.

    SvarSlet
  65. Dejlig blog, jeg nyder at følge med :-) Jeg vil meget gerne vinde den lyserøde :-)
    Pinkymaria9@hotmail.com

    Kærligst Maria

    SvarSlet
  66. Den røde kunne jeg godt tænke mig at vinde :-)
    Hilsen Line
    Lme-1@hotmail.com

    SvarSlet
  67. De er simpelthen så fine de pusletasker. Jeg har en pige i maven som forhåbentlig kommer sidst i april så sådan en kan jeg godt bruge. Jeg er mest til den pinke. Dejlig blog :-) Vh Clara

    SvarSlet
  68. Hold da op hvor ville det være perfekt at vinde en af disse - venter en lille pige, vores første barn til 1.maj og du kan tro jeg tid bladre dine gamle indlæg igennem for gode tips og råd, løsninger som jeres nye puslebord :-) jeg synes de alle er fantastiske, men skal jeg vælge bliver det nr.1 :-)
    Hilsen Louise
    Louiseoest@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Tillykke med de mange velfortjente læsere. Du har en dejlig farvestrålende og hyggelig blog og du er også en af dem jeg har fulgt fast næsten fra jeg startede selv :) Kan da sagtens se mig selv vinde alle farvekombinationer af dine fine tasker, men hvis jeg kun skal vælge 1, må det blive den røde :)

    Knus

    SvarSlet
  70. Tillykke med indlæg nr. 700 og ikke mindst alle dine læsere - som jeg er meget glad for at være en af:)
    Jeg er også faldet pladask for den charmerende røde pusletaske!
    God weekend!
    Knus

    SvarSlet
  71. Tillykke med de 700 indlæg, det er godt gået.
    Hvis jeg er så heldig at vinde, vælger jeg nr. 1, den pinke. Den vil passe helt perfekt til den lille pige jeg venter, med termin om 14 dage.

    Rigtig god weekend.

    Hilsen Sille

    SvarSlet
  72. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  73. Tillykke med det store tal, både på indlæg og faste læsere :) Jeg vil ønske mig den lyserøde(nr.3), den er så fin (eller den pink) :-)

    /rikke

    SvarSlet
  74. Godt gået! Det er virkelig også en dejlig og glad blog du har. Hvis jeg skulle være heldig kunne jeg godt tænke mig den røde pusletaske.
    Maja

    SvarSlet
  75. Stort tillykke med både antal læsere og alle dine indlæg. Der er noget at leve op til.

    Jeg vil super gerne vinde den røde til vores LilleBror der kommer til Juni <3

    KH Dorrit

    SvarSlet
  76. Jæii!! Fed give away! Tillykke med de mange læsere og indlæg:-)
    Jeg ønsker mig den i pink:-)
    Kh Michelle
    michelle@eurec.dk

    SvarSlet
  77. Håber at vinde den i rød, så vil jeg fluks forære den til min gravide veninde der venter en lille pige :)

    SvarSlet
  78. Den røde er min favorit!!

    SvarSlet
  79. Sådan en ØNSKER jeg mig til min lille Alba på 12 uger, har slet ingen pusletaske da jeg ikke har kunne finde nogle jeg har kunne lige, vil vild gerne eje nr. 2 den flotte røde..:)
    Hvis jeg ikke vinder den, har du så flere du sælger og hvad koster de???

    SvarSlet
  80. Jeg kunne rigtig godt bruge den røde :-)
    Johanne @ hotmail.com

    SvarSlet
  81. Wauw, jeg vil virkelig gerne vinde den lyserøde (nr 3) eller alternativt den røde (nr 2). De er bare SÅ fede!

    Kh Judith

    SvarSlet
  82. Alla väskorna är lika underbara! Jag skulle bli glad vilken jag än fick vinna. Svårt att välja, men mina ögon föll på den lysröda. Du syr så många vackra saker, jag läser din blogg varje dag. Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvarSlet
  83. Sikke mange læsere, er alle os der læser med og ikke kommenterer mon talt med? Tillykke med det 700 indlæg og alle læserne. :)
    Har en Bette pige der ELSKER rød, så her vil den røde (nr 2) klart være et hit.
    Knus
    Anne

    SvarSlet
  84. tillykke med alle dine indlæg og faste læsere, elsker også at komme her :)
    ville vildt gerne vinde nr. 1. Håber jeg er heldig :)

    SvarSlet
  85. -Hvis jeg bliver den heldige vinder, vil jeg gerne vinde den pinke eller røde :0)

    Knus fra Janni

    SvarSlet
  86. Du har haft mange gode indlæg undervejs, Ktudtuglemor.

    Jeg kunne ønske mig den lyserøde, eller måske den pinke eller den røde, som også er fantastisk. Hver og en kunne være en dejlig gave til Silje eller Sia eller Annes ufødte pige ..........

    Glædelig fredag.
    Kirsten

    SvarSlet
  87. Gratulerer med så mange innlegg og lesere. Jeg synes disse taskene dine er helt fantastisk vakre. Ønsker meg den på bilde øverst. Ha en riktig fin helg!

    SvarSlet
  88. Foe noen fine vesker! Gratulerer med så mange lesere og innlegg!! skulle jeg være så heldig å vinne, kunne jeg tenke meg den røde vesken:)
    God helg!

    SvarSlet
  89. Jeg er jo vilde med dine pusletasker. Vil rigtig gerne være med. Hvis jeg er den heldige vil jeg gerne vinde den røde eller den pinke..
    God fredag.

    Lykke

    SvarSlet
  90. Jeg vil også gerne være med her. Står faktisk og mangler en ekstra pusletaske nu hvor lillebror er kommet til.

    Så hvis jeg vinder vil jeg gerne vælge den pink eller den lyserøde til min lille datter Kaja. :o)

    Melder mig da lige som fast læser samtidig.

    god weekend

    :o) Linda
    boldreel.blogspot.com

    SvarSlet
  91. Er helt vild med dine pusletasker.. Indtil videre har jeg ikke selv brug for en, men den kan jo passes på til jeg har.. :D Jeg synes enten nummer 3 eller nummer 2 rigtig flot.. :)

    Det er simpelthen så hyggeligt at følge dig og dine to skønne børn.. :)

    SvarSlet
  92. Tillykke med de mange indlæg og læsere - det er da vildt! Jeg synes, den røde taske (nr. 2)er rigtig lækker. Så den vil jeg da gerne vinde :)

    SvarSlet
  93. Jeg er total vild med den pink :-)
    Tillykke med de 700 indlæg !

    SvarSlet
  94. Tillykke med de mange læsere, Christina...
    Det er en skøn skøn blog du har - jeg nyder at læse med her hos dig :)
    Jeg ville elske at vinde den nederste taske, så nu krydser jeg fingrene godt og grundigt og håber på at være heldig.

    Kh. Betine

    SvarSlet
  95. Hold da helt op det er jo helt vildt så mange indlæg! Tillykke med de mange læsere, jeg vil også rigtig gerne være med og håber på at blive den heldige vinder af en pink taske :-) Nu er jeg også blevet fast læser, det er vist også på tide når jeg jo alligevel følger med.

    SvarSlet
  96. Jeg vil elske dem alle tre, men skal jeg vælge er det den røde ( nr. 2 ) Du laver SÅ fantastiske ting. Jeg krydser alt hvad jeg har! KH M

    SvarSlet
  97. Tillykke med dine flotte tal :-)
    Jeg skal snart være moster, og jeg vil elske at give en af dine skønne pusletasker væk.
    Jeg elsker alle tre, men skal jeg vælge, så er det nr. 1
    Kh. Mette :-)

    SvarSlet
  98. Uh hvor er de skønne! Jeg ville foretrække den pink / nr 1 - men jeg ville blive top lykkelig uanset hvilken det skulle blive;) please vælg mig!

    SvarSlet
  99. Den røde pusletaske går lige i hjertet på mig. Den vil jeg meget gerne være heldig at vinde. 1000 tak for en dejlig blog. Jeg følger trofast med.

    SvarSlet
  100. Hej - tillykke med alle dine mange læsere og alle dine indlæg. Godt gået:-).
    De er så flotte dine pusletasker. Hvis jeg skulle være den heldige vinder, så vil jeg vælge den pink.

    God weekend til dig.

    Kh Trine

    SvarSlet
  101. wauu tillykke

    jeg har lige fået mit fjerde barn og render rundt med det hele i håndtasken....
    for alt blev strittet ud efter nummer tre...


    jeg er vild med den røde....eller lyserøde til min lille karla.
    tillykke med de mange flotte indlæg.....

    SvarSlet
  102. TILLYKKE!!! Jeg vil supergerne vinde den røde :-)
    mvh Annie anniechr@hotmail.com

    SvarSlet
  103. Tillykke!
    Hvis jeg er heldi må den røde gerne lande hjemme hos mig

    SvarSlet
  104. Den røde er fantastisk.. ! :)
    God lørdag..

    SvarSlet
  105. De er SÅ flotte.. Jeg hepper på den lyserøde :)

    SvarSlet
  106. Super fin giveaway og blog du har, jeg ville gerne vinde den røde :O)

    SvarSlet
  107. Mums hvor er de lækre. Ville vildt gerne eje den røde :-)

    SvarSlet
  108. super lækre tasker - er vild med den røde...

    SvarSlet
  109. De tre tasker er bare så fine! Hvis jeg skulle være så heldig til at vinde din dejlig give-away vil jeg ønske mig den røde taske. :-) Knus, Donna

    SvarSlet
  110. Oh tillykke tillykke tillykke, hvor må du være stolt. Jeg sad lige og var inde på din side hvor man kan købe de her tasker og var enlig lige ved at skrive en mail at jeg gerne ville købe den ene da jeg venter en pige til Maj, men nu vil jeg deltage i din fine giwe away, lukke mine øjne og ønske alt hvad jeg kan om at det bliver mig og så vil jeg være en artig pige hele dagen! hi hi!!! Den lysserøde ville være så fin nu når vi får en tredje pige i vores lille hjem, så nr. 3!!!!
    Ha´en skøn dag!

    SvarSlet
  111. Sikke da en flot gave du giver væk! Du er en stor inspirationskilde.
    Jeg er pt. indlagt på neo med min lille datter, der desværre kom for tidligt til verden ved akut kejsersnit. Vi har ikke nået at tænke på pusletaske så det ville være perfekt at vinde.
    Jeg tror den pink er min favorit, tæt forfulgt at de to øvrige :)

    Tillykke med jeres lille Kalle forresten, han er da bare en lækker basse

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  112. Flotte vesker. Likte den i pink best
    Anita.solberg@sthf.no

    SvarSlet
  113. tillykke med de mange faste læsere.
    Jeg vil ønske mig den pinke hvis jeg er så heldig.
    Knus Albassen

    SvarSlet
  114. Et stort tillykke med de mange faste læsere.
    Jeg vil ønske mig den i Pink hvis jeg nu er den heldige!!
    Hilsen Albassen

    SvarSlet
  115. Tillykke med de mange indlæg. Jeg har læst hvert og et - for selvom jeg ikke var med fra begyndelsen, har jeg alligevel "læst tilbage" til starten. Tak fordi du deler!

    Hvis jeg er den heldige vinder vil jeg gerne pege på den lyserøde - den sidste, ikke??

    SvarSlet
  116. Hvor er det vildt..:) Stort tillykke med de mange fortjente læsere..
    Jeg ville da elske at vinde - og selvom det er svært at vælge en favorit, tror jeg, jeg ville vælge den pink, hvis jeg er den heldige..
    Kh Anne

    SvarSlet
  117. Sikken en flot gave - jeg bliver i løbet foråret farmor til endnu to stk.
    Vil gerne vælge nr. 1

    SvarSlet
  118. Wauw!! Tillykke med det:-)
    Jeg ønsker mig en pink:-)
    Kh Michelle
    michelle@eurec.dk

    SvarSlet
  119. Tillykke med de mange læsere - og det er så skønt du skriver så mange indlæg.

    Jeg ville rigtig gerne vinde nr. 1 - pink.

    Mange hilsner fra Christina
    christinakf@hotmail.com

    SvarSlet
  120. Ej, jeg gad da godt ha´ den røde hjemme hos mig!!!!

    Mvh Rikke

    SvarSlet
  121. Ih den røde gad jeg godt eje og tillykke med de mange læsere, men du har jo også en inspirerende blog:-)

    Mange hilsner
    Pernille (peveja@hotmail.com)

    SvarSlet
  122. Mange lesere har du fordi du lager mye fint og skriver mye - gratulerer!

    Jeg kunne ønske meg en slik veske til min heilt spesielle lillegull, og gjerne den første, pink, eller den røde, nei, det må bli pink siden det var førstetanken;-)

    SvarSlet
  123. hej!

    tillykke med alle dine læsere, men det er jo kun fordi der er så gode og inspirerende indlæg fra din side. alle 3 tasker er meget fine, og eftersom jeg har 2 drenge er det jo udelukkende ud fra morens øjne der skal vælges...men tror det må falde på den røde....eller pinke....nej lyt til første indskydelse...den røde...
    tak for din blog, og glæder mig til de næste 700indlæg :)

    Tina : tkousgaardt@msn.com

    SvarSlet
  124. Hold da op en bunke indlæg du har fået produceret ;)
    Syntes alle 3 tasker er skønne, men hvis jeg skal vælge så må det blive den i pink (nr.1).
    :)

    SvarSlet
  125. Tillykke med de mange indlæg og ikke mindst læsere... :)

    Herhjemme ønsker vi os en taske i pink, hvis vi skulle være at vinde.. :)

    Keep up the good work!!

    Kh MorStine...

    SvarSlet
  126. Tillykke med de mange indlæg ... og de mange læsere.

    Jeg har rigtig svært ved at vælge da jeg synes at alle taskerne har en charme - men hvis man skal vælge så tror jeg det bliver den røde ;)

    Som Mor til en lille Prinsesse ville det da være super at vinde

    SvarSlet
  127. Hold da op nogen lækre ting du laver.
    Hvis jeg var så heldig at vinde vil jeg allerhelst ha den lyserøde.
    Har godt nok en babydreng, men har en veninde der har en skøn lille pige som ville elske at få en ekstra gave :)

    SvarSlet
  128. Tillykke med alle læserne - selvfølgelig vil vi alle følge dig og dine gode ideer.
    Jeg er ret vild med den røde pusletaske

    SvarSlet
  129. Tillykke med de mange indlæg og læsere!

    Jeg vil gerne vinde nr 1 den pink!

    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  130. Tillykke med de mange læsere og indlæg
    Jeg vil gerne vinde den røde...

    SvarSlet
  131. Stort Tillykke med dit indlæg nr 700 og dine mange læsere:o) Jeg nyder at følge din blog :o) Hvis jeg skulle være så heldig at vinde din give away, måtte det gerne være den lyserøde :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  132. Tillykke med de mange indlæg og faste læsere! Jeg ville blive glad for at vinde nr 1. :)
    Hilsen, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  133. Tillykke med alle dine faste læsere og alle dine fantastisk spændende indlæg.. Du har inspireret mig til at starte min egen blog:-) Min 7 uger gamle datter og jeg kunne simpelthen rigtig godt tænke os en af dine fine pusletasker! Evt. nummer 1.

    Hilsen Mathilde

    SvarSlet
  134. Tillykke :) Den røde ville være rigtig fin :)

    SvarSlet
  135. Skulle jeg være heldig at vinde, kunne jeg godt ønske mig den øverste pinke. Ellers vil en pakke med stofrester også være i orden :o)

    Tillykke med de mange, fortjente, læsere!

    SvarSlet
  136. 700 indlæg og 1035 faste læsere. Det må siges at være noget af en præstation :o) Stort tillykke med begge dele. Som vordende mor med termin til maj vil jeg være ovenud glad i låget hvis jeg var heldig at vinde nr 1 eller nr 3 :o)

    Forsat god bloglyst :o)
    Kh Anette

    SvarSlet
  137. Nu har jeg jo set dine lækre pusletasker i virkeligheden, og ved hvor gennemførte de er. Så selvom der går lidt tid før vi skal have nummer 2, vil jeg meget gerne være med i kampen om den røde. Den er så fin! Stort tillykke med de flotte tal :)

    SvarSlet
  138. Jeg er med paa den rode :-) Min lillebror og hans kaerste venter barn til sommer, mon ikke de kunne bruge saadan en fin taske :-)

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  139. Åh, jeg elsker bloggen din! Du skriver så fint og hjemmet ditt er så fullt av glade farger at jeg blir glad om hjertet for hvert innlegg du poster! Så gøy med en give-away. Skulle jeg være heldig å vinne (om vi nordmenn får være med?) så ville den lyserosa vært helt perfekt=) Alt godt ønskes den fine familien! Hilsen Anja

    SvarSlet
  140. Tillykke, tillykke og hip hurra:) Jeg er vild med den pink!!

    SvarSlet
  141. Åh ja ,jeg kender bestemt en der vil blive himmel henrykt over en af dine pusletasker !

    (kan jo nok ikke selv bruge den som håndtaske eller kan jeg? ;-) )

    Går helt klart efter den røde søde Christina

    Knus

    SvarSlet
  142. Tillykke tillykke...er rigtig gerne med, og er især vild med den lyserøde;)
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  143. wow, lækker give-away. Ja, jeg er jo gravid, så hvad ville være bedre end at vinde den smukke røde pusletaske. Vil ikke engang have problem med at bruge den, hvis den lille viser sig at være en dreng :-)

    SvarSlet
  144. De er så fede de pusletasker...men står desværre ikke lige og mangler en, så

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov...så hvis jeg er en af de heldige, vil jeg gerne vinde stofpakken ;)

      Slet
  145. Jeg ville super gerne vinde den lyserøde eller en stofpakke :o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  146. Hvor skøn en give away! Hvis jeg er heldig, ville den røde være mit ønske:-)

    SvarSlet
  147. De er så fine! Jeg ville helt sikkert vælge den røde :)

    SvarSlet
  148. Selv om jeg ikke har noget barn og ikke er gravid, så vil jeg rigtig gerne være med. Har nemlig en veninde der venter en pige :o)
    Jeg tror hun vil blive rigtig glad for den røde.

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  149. Hej-hej.

    Helt fantastisk blog, du har her, så nu har jeg tilmeldt mig som fast læser:-)
    Dine pusletasker er intet mindre end skønne - jeg kunne godt ønske mig den pinke:-)

    Venligst Stine (stinelarsen81@hotmail.dk)

    SvarSlet
  150. lyserød til os ville være skønt.. :-)

    SvarSlet
  151. De er såååå smukke alle tre og jeg vil elske sådan et!

    SvarSlet
  152. Hvor er det nogle flotte tasker! Jeg ville være lykkelig for en hvilken som helt af dem. Så jeg tager bare den, som de andre ikke vælger ;)

    Mvh,
    Guðrun J.
    gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  153. Heeelt underbara!! om jag skulle vinna skulle jag vija har nr 3 lyseröd =)

    Kram Monya!

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  154. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, er min favorit den røde... Stort tillykke med de flotte tal!

    fieogandreas@gmail.com

    SvarSlet
  155. Wow hvor er det også bare mange læsere! Tillykke med det! :D Jeg tror den røde vil passe bedst til den kommende mor jeg kender ;)
    Kh. Julia

    SvarSlet
  156. Tillykke med læserantallet og jeg er vist på at det vil stige hele tiden. Kunne godt tænke mig nr. 2, den røde...

    SvarSlet
  157. Uha sikke nogle fede pusletasken er helt klart mest til den røde :)

    SvarSlet
  158. De er så flotte! Jeg elsker dine kreationer :)
    Vil meget gerne vinde nr. 1.

    SvarSlet
  159. Jeg vil gerne vinde en pink. Men en trøstepræmie kunne også falde i god jord ;O)
    KH Charlotte

    SvarSlet
  160. Ej hvor er de FEDE !!
    Jeg kunne helt klart godt tænke mig en pink. Og er vild med din blog, så skyndte mig da lige at blive fast læser

    SvarSlet
  161. Jeg blir farmor i juni og ønsker å vinne Pusletaske Nr 2 RØD:) Fingre og tær krysses:)
    Klem Trine:)

    SvarSlet
  162. Sådan en har jeg længe sukket efter, så måske jeg er heldig denne gang.

    ønsker mig nr 1, pink.

    Maiken

    SvarSlet
  163. Jeg trekker gjerne et lodd,og satser på den nederste :)

    SvarSlet
  164. De er så fine!!! Hvis jeg vandt, ville jeg gerne vinde dem alke sammen.
    De er alle så smukke, at jeg ikke kan vælge :-)

    SvarSlet
  165. Jeg vil super gerne vinde den lyserøde. Min veninde har lige født den yndigste lille pige. Så er jeg heldig så skal dden lille lækkermus forkæles med den.

    kh Kristiane

    SvarSlet
  166. Ælling ville knuselske en af dem! eller er det moren der ville mest ;)
    DEn er lidt smart .. Åh jeg krydser.. Og kan godt li den røde<3
    Og håber at det går godt med bomstærke kalle :)

    SvarSlet
  167. Ihh nr 2 gad jeg godt vinde og forære væk :)

    SvarSlet
  168. Ejjj, jeg ville da så mægtig gerne vinde nr.1 :-)

    SvarSlet
  169. Jeg vil meget gerne vinde den røde -altså nr 2

    SvarSlet
  170. Ej det er jo urimeligt... man kan jo ikke vælge, men hvis du vrider armen om på mig.. så må det være nr 1 PINK

    SvarSlet
  171. wauw jeg vil gerne vinde alle tre;)
    men skal jeg vælge en af dem, vælger jeg den røde;)
    venter mig en lille dreng til maj, men vil bestemt ikke have noget problem med at trille med en a disse fine tasker;)

    SvarSlet
  172. Kan godt forstå, at der er så mange der deltager. Jeg fandt din blog gennem en tidligere arbejdskollega og læser nu din blog fast - bliver så inspireret og i godt humør af alle de farver du bruger.
    Da jeg ventede min pige, var jeg selv ude i at skulle sy sådan en taske, men kom aldrig igang med det. Så jeg er helt klar med her :O) Alle tre er super flotte, men skal jeg vælge, må det blive den i pink. Måske der kommer en pige til, på et tidspunkt :)
    Stor ros til dig, dine kreative evner, smukke børn og din hyggelige blog <3

    SvarSlet
  173. Ih hvor er de fine - ønsker den røde, hvis jeg vinder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så flotte!! Jeg vil gjerne være med og velger nr 1. Pink.
      Klem fra Dagny

      Slet
  174. Hejsa, sikken en succes!
    Jeg ønsker mig nr 3 - den lyserøde og krydser fingre for, at jeg vinder den - for det vil være en ultimative sejeste barselsgave til det lille nye pigebarn, der ankommer i familien her til sommer.
    Fortsat god barsel :-)
    Birthe

    SvarSlet
  175. Hejsa

    Hold da nu op.. Falder vist snart ned fra stolen.. Hvor er de bare skønne! Hvor er det bare en super svær beslutning. Jeg ville nok helst have den røde, men uanset om det så måtte blive en anden farve, vil den være meget velkommen her i huset, og blive passet på og brugt på behørig vis. :)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  176. Hejsa... Super flot læsertal, tillykke. Din blog var den første jeg begyndte at følge, faktisk. SÅ fine pusletasker. Kh Sofie
    sofiegrangaard@gmail.com

    SvarSlet
  177. Jeg vil også gerne være med... Ønsker mig den i pink (øverste billede)....
    De er SÅ fine!
    Kh. Trine.

    SvarSlet
  178. Å vad fina. Om jag har turen med mig i dragningen så har jag en väldigt god o kär vän som kommer att bli så glad av att få den röda att använda till sin dotter : )
    Jag håller tummarna!
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  179. Sikke nogle fine tasker, krydser SÅ meget fingre for at jeg kunne blive en af de heldige :-) Jeg følger din blog med glæde, så bare fortsæt i samme stil :-) Den pink farvede er virkelig flot, men skulle det blive en anden farve, er det også helt OK :-) Hilsen Mette . Kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  180. Min 7 uger gamle datter og jeg vil elske at tage på tur med én af dine fine pusletasker - især den røde i morens yndlingsfarve trækker!

    SvarSlet
  181. Åhh! Her vil de alle gøre stor lykke! Men skulle jeg vælge én, så må det være den lyserøde :D

    SvarSlet
  182. Vilken härlig utlottning!
    Grattis till så många följare det måste kännas stort!
    Jag har lagt till mig som följare på googel, har tidigare haft dig som länk på min sida.
    Jag har en 2 månaders dotter det skulle vara underbart att vinna din skötväska. Vi har faktiskt inte hunnit åka och köpa en ännu =(
    Den röda hade varit en dröm, älskar rött se hennes barnrum här
    http://www.lucats.se/pyssel/?p=1215
    Nu håller jag tummarna stenhårt!!

    Kram Marina

    SvarSlet
  183. Jeg vil også gerne vinde en rød nr 2
    Simone_vogensen@hotmail.com

    De er bare så fine :)

    Knus Simone

    SvarSlet
  184. Stort tillykke, det er super flot:-)
    Jeg er helt vild med den røde pusletaske:-)

    SvarSlet
  185. Selvom at jeg ikke får kommenteret dine skønne indlæg så er jeg en trolig læser af dem. Og det er bare nogle skønne ting du får lavet så vil vildt gerne vinde en af de lækre pusletasker. Og ja elsker alle farverne så det er squ svært at vælge men er faldet for den i pink.

    SvarSlet
  186. Hvor er de bare fantastiske - mine døtre ville elske den lyserøde <3

    SvarSlet
  187. Mette Süberling15. marts 2012 kl. 15.02

    De er så flotte alle 3, men den lyserøde har liiiige dét ekstra:-)

    Tak for en skøn og inspirerende blog!

    Kh. Mette
    mettemyre_1980@hotmail.com

    SvarSlet
  188. Tillykke med de flotte tal. Hvis prinsessen var så heldig at vinde ville hun give den pinke til sin veninde.

    SvarSlet
  189. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    I like Pink! No.1.
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  190. Sikke en lækker Give Away... Jeg har nu siddet i flere minutte og kigget på de fine tasker og kan ganske enkelt ikke vælge. Hvis jeg skulle være så heldig at blive udtrukket, må du vælge en for mig, for jeg kan ganske enkelt ikke...

    SvarSlet
  191. Åh suk jeg ELSKER dine smukke pusletasker ! Jeg ville elske at vinde den lyserøde !

    Smil til dig, fra Mia

    SvarSlet
  192. Tillykke med de mange indlæg og faste læsere!
    Jeg vil gerne deltage i denne skønne give away :) Vil meget gerne vinde nr. 1.
    Kh Ewa (ewavewa@gmail.com)

    SvarSlet
  193. Fantastisk give away. På trods af at jeg har 6 børn, har jeg aldrig ejet en rigtig pusletaske, men jeg er helt sikker på den pink vil passe ind her hos os:0)

    SvarSlet
  194. Way en fed give-away. Pink ville være lige i skabet herhjemme for alt er drengefarver hos os!
    Krydser alt hvad jeg kan...

    SvarSlet
  195. Utroligt flot med over 1000 læsere - wow jeg har i skrivende stund 1 ;0)
    Vil gerne vinde nr. 1 til min datter...
    Mvh Eline

    SvarSlet
  196. Uh, nr. 1 ville være super fin at eje.. Jeg er med!

    Kig også gerne forbi min Give Away hos Buecking.dk

    /Eva-Maria

    SvarSlet
  197. Hold nu op de er fine, kunne godt ønske mig nr 2 ( den røde) hvis jeg var så heldig at vinde
    KH Maria enmorsunivers.blogspot.com

    SvarSlet